Life by my Oslo love

Får inget grepp..
Om oss, om dig eller vad vi har..
Inga känslor, det är vad vi båda intalar oss.
Men varför är det då varandra vi tänker på så fort vi är tillbaka, varandra vi smsar för att säga att vi är där igen, varandra vi ringer vid tolvslaget,  bara för att se att det fortfarande är som vanligt mellan oss. Att vi finns där, men utan att ta ett steg längre. När du öppnar dig stelnar jag, när jag öppnar mig stelnar du. Rädsla för att det ska bli något ens i närheten av seriöst. Vi vill ha det som det är, utan känslor men ändå där. Vi vill bara ha varandra där..
Får inget grepp..
Om oss, om dig eller vad vi har..
Inga känslor, det är vad vi båda intalar oss.
Men varför är det då varandra vi tänker på så fort vi är tillbaka, varandra vi smsar för att säga att vi är där igen, varandra vi ringer vid tolvslaget,  bara för att se att det fortfarande är som vanligt mellan oss. Att vi finns där, men utan att ta ett steg längre. När du öppnar dig stelnar jag, när jag öppnar mig stelnar du. Rädsla för att det ska bli något ens i närheten av seriöst. Vi vill ha det som det är, utan känslor men ändå där. Vi vill bara ha varandra där..
F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0