Life by morningsun

I helgen har jag och Lilla A gjort vår goda gärning för den här månaden!
Vi hittade, på väg hem från Ophelia, en alldeles för full tjej ensam på väg hem.
Så vi följde henne, hon grät och berättade om sin kväll och om att det var hennes 19års dag, men jag förstod aldrig riktigt varför hon var ledsen..
Så där fick vi Karma points som såg till att hon kom hem säkert!

Igår var det först jobb på Storo som gällde både för Lilla A och mig, sen planerade vi utgång!
Men när gallret var ner draget och stegen riktade hemåt kändes soffan helt plötsligt mycket er lockande, så vi köpte tacos, chips och dipp och hyrde tre (värdelösa) filmer!
En riktig mys kväll i soffan!
Nu har jag nyligen vaknat av solen som skiner in genom fönstret och tänker ge mig ut på en promenad vid vattnet!
Hoppas ni får en underbar dag!
F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0