Life by grym

Ni måste ju bara hålla med mig om att jag är grym på att uppdatera regelbundet!
Vore nog dumt om jag skulle som så många gånger tidigare lovar att bli bättre, för det blir jag nog inte!
Ni får älska mig som jag är, utan regelbundna updates!



Jag följde ju som sagt med Lilla A till Sverige, suuuper skönt att slippa Oslo en helg och mysigt att uppleva lilla Ulricehamn och Borås! Dock så kan den J*veln som tyckte det var en bra idé att sno min plånbok ta sig där bak!
Vill skicka ut ett litet Tack till min gulliga Mammi som såg till att jag fick den tillbaka skickade tillsammans med Marabou mjölkchoklad! Puss till henne!

Den här helgen var det dock trevligt att vara tillbaka i Oslo igen, trots att jag då och då hatar det så tycker jag väldigt mycket om det, lite hatkärlek sisådär!
Och snart får jag besök av S också! LÄNGTAR!
Nu ska jag springa på jobb!
F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0