Life by week

Och hip swip så har det gått en hel vecka!
Det är sjukt hur snabbt tiden bara flyger förbi, jag hinner knappt med!
Jag hinner med så mycket samtidigt som det känns som jag inte gör någonting alls..

Någonting har jag gjort iaf, jag har varit på kurs.
Bare minerals kurs.
Kursledaren var en super feminin liten herre med världens sötaste fnitter som vi fick höra mest hela tiden.
Tor-Erik var namnet (norskar och deras dubbelnamn) och ni skulle sett hans hy!
Jag har aldrig i mitt liv sett ett sådant porslinsansikte! Kinderna var lena som en babyrumpa och det såg ut som han inte ens visste vad porer var!
Helt fantastiskt..
Men om vi ska sammanfatta kursen så var det en jättebra kurs men jag är inte helt övertygad om att mineral make up är "the new makeup".

Sen har det startats en ny liten mysig vana här hemma också, vi har filmkväll varje kväll super mysigt, dock får min nattsömn ta lite skada på grund av det men det är det värt, och mina vakter tillåter det ju också eftersom jag mest har senavakter. :)

Och juste jag har ju skaffat skype också, så nu mina vänner är det bara förr er att knappa er in på Skype.se och skaffa er det med så jag har några att samtala med!

Nedräkningen börjar minska nu, snart kommer jag hem!!! :D

8 dagar kvar nu.




F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0