Life by morning

God morgon god morgon!

Ni vet såna där mornar när det inte gör någonting att man måste gå upp, när man känner sig redo att skutta ur sängen med ett leende på läpparna! Nej, jag vet dom är inte vanliga men dom finns!

Precis en sån morgon har jag haft idag, vaknar upp efter en liten sovmorgon utvilad och lycklig, ställde mig i duschen där jag stog så länge att mina fingertoppar blev till russin, ätit en bamsefrukost med varm obóy, havregryns gröt och salami mackor! Nu sitter jag här vid datorn utan stress och ska snart börja göra mig i ordning.. Låter det inte härligt?

Enligt min nya kalender som jag satt och pyssla med igår kväll så ska jag till jobbet klockan 16.00 och den säger även att vid den här tidpunkten nästa vecka så är jag i Sverige!!!



F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0