Life by back

Jag är tillbaka i Oslo, allt är som vanligt lite kallare bara.

Min vecka hemma har varit otrolig, men kamerabatteriet kände för att stanna i Oslo så jag har inga bilder och det suger, rent ut sagt!

Men jag skulle ändå kunna skriva en bibel om min vecka men ingen skulle orka läsa det så jag gör ett schema med kortfattade kommentarer!

-Torsdag, Anländer till Norrköping omkring 10.30 och möts upp av min älskade familj, Mamma och Näva <3, Direkt upp till tandläkaren, och efter det ut till Mormor och Torbjörn för att äta korvsoppa special alá Mormor, Mums! Lite shopping med mammi hanns även med innan det blev mys hemma i soffan.
 


-Fredag
, Den jobbigaste och mest betydelsefulla dagen av min vecka. Johns begravning, ett av de jobbigaste tillfällena i mitt liv ( jag sitter med gråten i halsen i skrivande stund) det var en jättefin och hedrande begravning. Allt var planerat in i minsta detalj och jag tror inte John hade velat ändra på nånting. Sov i ro min vän! <3



Efter den jobbiga men vackra begravningen åkte vi ut till Markku och Lotta för släktträff. Jag måste bara säga att jag älskar min släkt något sjukt mycket, vi har alltid så kul tillsammans! Det blev grillning, och vid matbordet blev det finanskris och allsång, kan inte beskriva det men det var otroligt kul!

-Lördag, Frukost i brooklyn, krokek. Hem till Farmor och Farfar för fika, ner till stan och träffa pappa, brian och syskonen. Avfärd till Mantorp, Malin och förfest/fix tillsammans med Malin och Frida, Jag kan inte beskriva med ord hur underbart det var att få träffa mina tjejer igen! Speciellt att se dom kämpa för att få upp en champagne flaska och när dom äntligen lyckats kläcker en svettig Frida ur sig; Nu vet jag varför man dricker champagne, för att fira att man fått upp korken! Kärlek till er mina damer <3

Sen mötte vi upp Lina på ågatan och det blev en hejdunrande utgång!



-Söndag, Återhämtning hemma hos Malin, därefter till Linköping för att hämta upp Lina och sedan avfärd mot Motala. Pizza från Napoli, Marängswiss, och mys i Fridas söta lilla hus. Har svårt att komma på ett bättre sätt att spendera en söndag!

-Måndag, Fick äntligen träffa min lilla vic's! Subway, Chai, Shopping och skitsnack stog på schemat!


-Tisdag, Jossipossi inbokad, stadsrunda och fika, mys! Kinamat med mamma sista träff med kusinvitamin sedan Mammamys hela kvällen!

-Onsdag, Ner till stan med mamma, ärendefix och lite on the way mys med mammi. Färd till Linköping där jag och Lina besökte DG27 herrarna! Efter det åkte vi till Mjölby för en riktigt trevlig tjejmiddag hos Vic's!

-Torsdag, Inhandling av det sista som skulle med till norge, lunch på stan, hejdå till mina kolmårdstroll, och packning. Hemskt jobbigt hejdå av Näva och Mamma <3 tillbaka mot Oslo!




Det var min vecka hemma! eftersom jag saknar bilder från veckan så klämmer jag in´massa gammla härliga bilder i min Bibel (som det visst blev iaf)

Ta hand om varandra!

F.

 


Kommentarer
Postat av: mammi

VIlken vecka...hektisk med många känslostormar av både postiv samt negativ karaktär...Det var så härligt att få klämma på dig..Och jag håller fullständigt md dig Johns begravning var fruktansvärt smärtsam men samtidigt så vacker...Och våra släkträffar är helt underbara...glöm aldrig att du är underbar människa och jag är såå stolt över dig-Love you..<3

2010-09-26 @ 16:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0