Life by tillbaka

Okej, det är på grund av det här som jag aldrig skulle försöka bli en riktig bloggare, då och då tappar jag lusten att blogga, visserligen tänker jag varje dag "jag kanske ska blogga!" men kommer alltid på en dum ursäckt till mig själv till varför jag slipper.. Det mest komiska är att de här tillfällena kommer alltid när jag gör mycket saker och faktiskt har något att berätta om. men nu har jag fått skäll av S så nu får ni höra det i kort format samlat i detta inlägg!
 Enjoy!


Mitt minne är inte vad det borde men ni får höra om höjdpunkterna och bottenkrasharna av veckan som gått.


Fredagen efter förra inlägget satt Majsan och jag hemma och hade lagat mat och hade det lite fredagskoseligt när Roggi ploppar upp på facebook och undrar om vi ska med på David Guetta på lördagen, efter lite velande så hade Majsans och min planerade vindrickar lördag med tjejerna separat, blivit en gemensam grym kväll.

Efter jobb dagen därpå for vi upp till Konowsgate för att vina och möta upp sällskapet.
Måste erkänna att det var lite skumt att va där utan mitt S det är ju våran vindrickarbalkong!
Efter alla (Roggi, Daniel, Paula, jag & Majsan) var samlade så tog vi oss ner till byen och till David. Topp3 på de roligaste kvällarna i oslo måste jag säga!
Men efter David kom ett minus för Oslo, Majsan och jag var hungriga och vad passar inte bättre då än lite fyllekäk, kebab alltså. Det passar inte vill jag lova, kebaben såg ut som harpluttar och var stark som tusan!
Kyllingrullen dagen efter får däremot 5 av 5 +!

Under veckan har jag jobbat på KG med att packa ner butiken som tyvärr har stängt.. Vi har varit ett roligt gäng så jag har haft en toppen vecka!

Men nu ska ni få höra om min otursdag Lördag den 16 som kändes som Fredag den 13. Hela dagen så gick ingenting som jag ville och en sådan där härlig spänningshuvudvärk hade lagt sig behagligt över min panna. Sen hade vi glömt att byta nyckel så när jag skulle hem hade jag ingen nyckel och var tvungen att bege mig ut till Majsan på CCvest för att hämta den.
 Men det är i Nationaltheatre min dag rasseras där det är billjettkontroll när man ska ut ur tunnelbanan.
Jag har köpt ett månadskort men tydligen har det inte blivit aktiverat fast jag är hundra på att jag gjort det! Så där flög 750nok rakt ut i ingenstans. Tack, det kändes bra!
Kunde de inte tagit mig nån gång då jag inte haft kort, så jag iaf gjort nått fel!
Det var ett trött och uppgivet F som kom fram till Ccvest och beklaga sig på Marco polo. Tröstäta var ett måste, sagt och gjort åkte vi hem och köpte Tunn Pizza (de har det precis i hörnet här där vi bor, något som är som det ska! :D) och lördagskos och hade en riktig filmkväll..
Nu har jag precis vaknat, de andra sover så jag ska göra mig lite frukost och sätta på en film.





Ta hand om er!

Och S jag lovar att jag ska försöka uppdatera mer! puuuuss<3

F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0