Life by step

Det är när man står med hela världen framför sin fötter som man inser att man själv får välja.
Jag kan göra precis vad jag vill, man måste bara våga ta steget.
Men det är i den här situationen jag blir som mest osäker, när jag har den möjligheten vill jag välja rätt direkt.

Jag vill ha livskvalitet, Jag vill gå ut och dricka ett glas vin med mina tjejer, jag vill stapla runt i mina skyhöga klackar alldeles för sent, jag vill göra fel men ändå känna att det är så rätt, jag vill ha mitt egna lilla hem att ta hand om, jag vill ha mina närmaste hos mig, jag vill kunna ringa bara för att jag har tråkigt, jag vill äta frukost på en balkong medans lars winnerbäck håller på att spränga högtalarna, jag vill ligga bakis i en säng med en vän och prata lite, sova lite och prata lite igen innan vi somnar på nytt. Jag vill ha allt som jag i den stunden egntligen hatar men jag i efterhand inte kan sluta älska för de sker i den bästa situationen, inte när jag gör det bästa av situationen.

Men jag vet också att hur jag än väljer kommer det bli bra till slut.



~Det är bara hon som vågar gå vilse som kan hitta de nya vägarna~

F.


Kommentarer
Postat av: sara strandqvist

Va fint skrivet mitt hjärta. Får detta bli en story till leart ? Love.

2010-10-20 @ 14:43:34
URL: http://leart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0