Life by headache

Vaknade imorse med världens huvudvärk, skulle egentligen gått upp tidigt och gått en PW, och fixat lite ärenden men det blev det inget utav. Istället gömde jag mig under täcket och förbannade mig över byggarbetarna utanför som inte kunde hammra och borra tystare!

Efter en lite powernap till är huvudvärken nästan borta, jag är oerhört tacksam över att den kom och hälsa på en dag jag var ledig i alla fall!

Nu sitter jag här med en ansiktsmask på och spånar lite på hur min önskelista kommer se ut i Jul, jaa det gäller ju att vara ute i god tid!

De saker jag kommit på är;
-En el-filt, eftersom lägenheterna här i norge inte verkar ha ordentlig isolering!
-Simple smile tandblekning - för att få ett vitare och finare smile.
Sen hade jag kommit på några till grejer men de har jag självklart glömt bort nu!

(Här hade jag tänkt lägga in en bild men av nån dum anledning går det inte ladda upp bilder så det får bli utan!)

Ta hand om varandra!

F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0