Life by do

Hej där!

Vill ni veta något spännande, eller kanske inte spännande...
Idag mötte jag upp Majsan efter jobbet och vi åkte och gjorde nånting för en gångs skull!

Blev en tur på Storo senter med fika på Baker Hansen, kändes förvånadsvärt lyxigt! Ganska komiskt att en så vardaglig sysselsättning, som förut var en punkt i det dagliga schemat minst en gång, nu kan kännas lyxig! Haha

Nu ska jag krypa ner under mitt blommiga täcke och sussa lite inför en dag på jobbet imorgon!

(Går dessverre inte att ladda upp bilder än, så ni får klara er utan.. ska ta reda på vad problemet är imorgon!)


Ta hand om varandra!

F.


Kommentarer
Postat av: sara strandqvist

Hãr går man inte varje dag när jag sitter på tunnelbanan på väg till jobbet. och du uppdaterar ju aldrig !! Skãrpning f:et. Dock, still love you endlessly .

2010-10-17 @ 10:09:15
URL: http://leart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0