Life by visit

Hejsan mina kära!
Lovade ju en update om mina dagar hemma, känns som den kommer liiite försent!'
Hade verkligen en toppen tur, hann med allt det viktigaste..
Onsdag: Jag anlände till lilla Norrköping vid halv elva och blev upphämtad av mormor och Torbjörn, åkte emd hem till dom och åt innan mammsen och näva kom och hämta mig! Vi tog en liten shopping runda och begav oss sen hem till moster Tarja och Jocke, Elin tittade också förbi på middag!
Torsdag: Tog tåget till Linköping för att träffa mina tjejer, Lina, Frida och Vic's! Det blev lunch på Steve's och en Shopping runda innan Vic's och jag åkte till Mjölby. Vi kan verkligen prata om allt mellan himmel och jord och tiden bara sprang iväg och helt plötsligt var Lina där för att hämta upp oss och det bar iväg till Motala ( Låter som jag hann besöka hela Östergötland! ) Pizza, kladdkaka, Banan med Choklad och glass bjöds det på hemma hos Friday till heartbreak hotel!
Helt underbart mysig kväll!
Fredag: Vaknade up hemma hos Lina i Linköping och började min resa mot Norrköping, där blev det shopping runda med Mammi för att inhandla massor med julgrejer jag ville ha med mig till Oslo. Lite julmys måste jag faktiskt ha här!
Sen såg Malin och jag till att boka samma buss upp till Stockholm för att hinna ses en snabbis, men tror ni inte Swebus satt in en extra buss och vi satte oss på en varsin? Lyckat tjejer!
Väl uppe i Stockholm hann vi ses ett tag iaf eftersom jag hade två timmars väntetid till Oslo bussen skulle gå..
Där var även mitt S och överraskade mig, det var pricken över i:t och min resa kändes fulländad!
Nu vill inte blogg.se ladda upp bilder igen :(


Ta hand om varandra!
F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0