Life by time

Hej alla glada, känner hur tiden aldrig räcker till!
Mamma har varit här på besök, super mys! Hon kom i lördags kväll och åkte igår morse. Saknar henne redan, lilla mammi! <3
Mina veckor bara flyger iväg, jobbar ungefär 10-12 timmar om dagen och sover resten.

Men jag mår bra trots att det är lite kaos här borta och jag inte riktigt vet hur jag ska bära mig åt för att hantera situationen. Det löser sig!

Tråkigt inlägg, men idag är jag en tråkig Fannie.

Imorgon blir det övernattning på konowsgate och middag med mitt S, det ser jag fram emot!




Hade bäst allihopa!




F.


Kommentarer
Postat av: mammi

tack för jätte mysig vistelse...du e bäst-dt vet du!...kramkramkram....love you..

2010-07-23 @ 14:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0