Life by sunday

Söndagar i Norge är väldigt tråkiga.
Och den här söndagen har varit extra långtråkig..
Allt här i Norge är stängt på söndagar så det finns extremt lite att göra.
När det regnar och båda rumskompisarna är hemma i Sverige och S har jobb att sköta så kan man säga att det inte finns något att göra!


Min dag har spenderats i en soffa framför MTV serier som är så dåliga att man inte kan låta bli att kolla, kul ett tag men inte i längden.
Men för sisådär en och en halv timme sen fick jag ett ryck och bestämde mig för att motionera så nu har jag precis varit ute och powerwalkat i en timme känner mig duktig och inspirerad till att börja ett nyttigt liv.
Ja, det bestämmer jag nu idag startar mitt nyttiga liv.. och det lär hålla tills imorgon kväll när jag blir sugen på choklad.




Ha det Bäst!



F.


Kommentarer
Postat av: sara strandqvist

ahhah!! vad jag førstørde din børjan på "Det nyttiga Livet" med jordgubbstårta en måndagmorgon. men , tårta tycker inte jag ræknas , funkar som frukost t.o.m , kærlek vænnen!

2010-07-12 @ 11:40:34
URL: http://leart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0