Life by friends

Vill tacka alla för alla gratulationer!

Vilka otroligt fina vänner jag har!

Alla knäppa sms som betyder så sjukt mycket har stått och skrattat för mig själv hela dagen!

Ni är underbara det vet ni!

Och så vill jag berätta om min start på den här dagen som S gjorde oförglömlig!

Vid klockan halv sju i morse vaknar jag av att jag hör någon i lägenheten, både Fia och Maja är i Sverige så jag ropar livrädd ut -Hallå?! inget svar, jag hoppar kvickt upp och sliter åt mig morgonrocken fortfarande livrädd.
Sen hör jag hur någon börjar sjunga - Ja må hon leva Ja må hon leva... och där dyker S upp med en jordgubbstårta helt o väntat! Gissa om jag vart glad!

Denna underbara människa har då fått Maja att ge henne en nyckel innan hon åkte hem och i alla hemlighet planerat att vecka mig med jordgubbstårta som jag sagt nån gång att jag brukade få på min födelsedag!

Är hon inte underbar, älskar dig S Vi måste alltid vara vänner du vet för mycket om mig! Puuuuuusss<3






F.


Kommentarer
Postat av: sara strandqvist

ælskar dig! /s

2010-07-14 @ 23:12:53
URL: http://leart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0