Life by deilig

Nu känns det som jag är på benen här i Norge.
Jag har sökt ett jobb, fått sex andra förfrågningar och är nu anställd på två ställen!
Känns underbart!
På måndag börjar jag mitt arbetsliv i Oslo, på en speciell måndag, min födelsedag!
Det kommer kännas väldigt annorlunda att fira den här och det är många saker jag kommer sakna men framförallt en;
-Vakna av att min underbara Mamma kommer in och sjunger med frukost och tårta!

Men jag ska njuta iaf, för trots att jag saknar allt där hemma så har jag det underbart här och jag ångrar inte en sekund att jag flyttade hit.

Nästa helg kommer mamma och hälsar på det ser jag fram emot, älskade Mammi<3 



Ha det underbart allihop.

F.


Kommentarer
Postat av: mammi

Det så underbart att få ta "lite" del av dina tankar samt ditt liv i Oslo....och längtar nästan halvt ihjäl mig efter dig och ser massa fram emot lördag när jag får mysa med dig älskade Fannie-puss puss

2010-07-12 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0