Life by happiness

Min helg har varit en riktig toppen helg!
I fredags kom jag hem sent från jobbet efter att ha kört vilse med bilen i oslo city, lyckat! Men när jag kommer hem har söta Majsanbajsan dukat upp en liten inomhus piknik i vårt vardagsrum, Rosa filt, rosa kuddar och vin med tilltugg stog där och väntade på mig, koseligt! Efter en mysig piknik blev det ett varv nere i byen!

Lördag morgon klev jag upp för att jobba min sista dag på Nss, skönt men lite tråkigt samtidigt.. På kvällen var det lite jobb fest, mycket trevligt. Mötte upp majsan i stan och följde med Stian, Max och Jo Anders till något uteställe som inte var mycket att hurra för, men med trevligt sällskap så blev det en kul kväll!

Idag har Majsan och jag bara slappat hemma i lägenheten, nu vankas promenad för imorgon börjar våra nya liv,
Wish me luck!






F.


Kommentarer
Postat av: mammi

hej finaste fannie...du e privilegad som har så fina vänner-men fina människor drar till sig fina vänner-du e värd bara det bästa!!<3...lycka till med nya jobbet-saknar dig sååå mycket-puss

2010-08-02 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0